شنبه ۰۸ مهر ۰۲

انواع محتوا

۲ بازديد

همونطور که می دونین، انواع مختلفی از محتواها برای بازاریابی محتوایی وجود دارن که شما می تونین از اون ها برای افزایش بازدید کسب و کار خود بهره ببرین. انتخاب بهترین و موثرترین نوع محتوا برای کسب و کار شما باید بر اساس ماهیت برند و نوع پرسنای برند شما در نظر گرفته بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله انوع محتوا کدامند و کدام یک بهتر است؟ به بررسی انواع مختلف محتوا بپردازیم.

• وبلاگ ها

یکی از انواع مختلف محتواها که شما می تونین از اون برای بازاریابی محتوایی کسب و کار و وبسایت خودتون استفاده کنین، وبلاگ هاست. داشتن یه وبلاگ در سایت شما که بر اساس نوع محصولات و خدمات بازار کار شما باشه، باعث جذب مشتریان و مخاطبین زیادی میشه. این مشتریان اکثرا به دنبال جواب سوال هایی هستن که شما اون ها رو در وبلاگتون پاسه می دین. وبلاگ باعث بهبود سئو سایت شما میشه و می تونه یه روش کم هزینه برای افزایش ترافیک و بازدید برای سایت شما محسوب بشه.

• ویدیوها

یکی دیگه از انواع مختلف محتواها، ویدیوهاست که بهترین هستن. چون نرخ تعامل مخاطب با ویدیو نسبت به سایر محتواها بالاتر هست. تحقیقات نشون میده که 54 درصد از مخاطبین دوست دارن محتوایی که برند مورد نظر اون ها ارائه میده، یه محتوای ویدیویی باشه. تولید محتوای ویدیوی اگرچه نسبت به سایر محتواها پر هزینه و زمان بر هست، ولی اثربخشی بسیار بالایی داره که شما می تونین انواع مختلف محتوای ویدیویی رو مطابق با زمینه کاری خودتون ایجاد کرده و با مخاطبین خودتون ارتباط برقرار کنین.

• محتوای تصویری

یکی دیگه از انواع مختلف محتواها، محتوای تصویری هست. ر اثر اطلاعات و روابط دیجیتال یکی از مهم ترین موارد برای بیشتر دیده شدن محتوا، استفاده از محتوای تصویری هست. مخصوصا اگه انواع محتوا مورد نظر مربوط به فضای اجتماعی مثل اینستاگرام باشه. اگرچه محتوای متنی بسیار مهم و ضروری هست، ولی برای تکمیل و اثربخشی بیشتر اون باید از محتواهای تصویری مرتبط نیز استفاده کنین. البته توجه داشته باشین که باید نکات مربوط به محتوای تصویری مثل سایز و کیفیت و.... رو رعایت کنین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.